Du ville bara göra gott och ändå fick du namnet fröken svår

Hellu
Pigg som en mört :D hehe, inte riktigt matt i kroppen efter gårdagen som slutade på sjukhuset efter ambulansfärd med blåljus, stick i armen, folk som pillade i halsen, slangar i näsan, dropp i armen osv.. 
Efter att ha legat sjuk nu i ett antal dagar utan inprincip ingen mat eller dryck dessutom började jag få andningsproblem.
Fick jag en tid på Kristinehamnssjukhus där de misstänkte struplocksinfektion vilket betyder att det svullnar och man tillslut inte kan andas(?) om jag fattade det rätt.. Men när 12 personer tog emot mig i karlstad och stack ner saker i halsen på mig och efter prover visade det sig att det inte alls var så, utan bara en halsinfektion. Så penicillin in i blodet via armen och en natt på sjukan för överblick av mig mår jag bättre, trött som sagt men änu piggare efter att ha träffat Marco en sväng på skolan för jag hämtade böcker. Och även kramat lite på Linnea. Så känns livet lite lättare.
Nu har jag duschat, vilket var super skönt, också fått i mig lite mat, mat och ingen smörgås.. för det är det ända jag ätit känns det som.
När mamma kommer hem ska jag börja tjata om att få gå till skolan imorgon så jag kan vara med på repitionen på smahällen för annars kommer det nog inte gå så bra på provet.. huhu.
Nu ska jag slå på en film och vila mig lite, Sen ska jag skriva Franskan och kanske skriva no.
Take care.
Peace SofiaA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0