jag känner efter om det här är att vara fri, om det här är ett liv men någon mening i

Hej!
Inget bloggande igår, men jag orkade inte men tror inte jag gjorde något viktigt. Jag kommer inte ihåg, var i skolan i alla fall. 
Idag vare skola, Nationellt prov i franska, hörförståelse, jag tror det gick rätt bra i alla fall. Sen så vare hem och käka lite med mamma och pappa, simon är inte hemma för han drog till Tyskland med skolan. 
Sen åkte jag inte till stan och kollade på träningen en stund och sedan gick jag till Marco. Blött vare ute, så ja.. jag var rätt blöt. hehe.
Nu har vi nyss varit nere på Jakobs och ätit och nu ska jag ta penicillin och sen mysa med bästa!

Imorgon blire Karlstad och handla kläder med mamma!
Nu ska jag kila.
ta hand om er
Peace SofiAaA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0