Oh baby, baby it's a wild world

Hello!
Snacka om underbar dag igår! Jag stortrivdes hela dagen lång! Först en springtur.. som dock avbröts efter halva pga mensverk så jag torde jag skulle dö.
Så hem och ta en ipren och sedan bytte jag om och åkte till stallet. Red ut på skrutten och det gick fint, dock skuttade han runt på stallplanen och tyckte att allt var gör otäckt innan jag han sitta upp.
Det är så skönt att vara i skogen ibland.. alla ljud och dofter och allt. Man slappnar av.

Så hem och duscha och fixa sig lite för att åka till lovely gullspång! Åt lunch hos morfar, jag bara älskar att vara där. Det är mitt favvoställe tror jag! Efter det så bar det till fredrikslund i gullspång och hälsa på tremäning betarice. Trevlig! Har saknat min plutt.
Sen nu på kvällen kom min bror hem <3 Han hade också med sig Gabrielle! Ruligt.

Idag ska jag spela match och jag är laddad, har inte spelat fotboll sen i torsdags så nu jävlar.

Här kommer lite bilder från går dagen!


Skrutten :) <3


Vårade mig med jeans jackan! och glajjorna ;D




tahandomer
PeacE Sofia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0