Sommar tider HEJ HEJ!

Åh.. jag vill bara ha sommar.. Nu jag vill bara sitta med mina underbart fina vänner.De jag tycker om mest bara vara med dem. Jag saknar mina sommar fräknar.. jag saknar att ligga på gräsmattan och vara irriterad på all äckliga kryp. Jag saknar doften av myggmedel... Jag vill jag vill jag vill att sommaren ska komma NU!

Sitter hos Linnea och kollar på bilder från i sommras och tänkte dela med mig av några!





Stort HJÄRTA




Huhuhu (L)




SOmmar(L)

Nu orkar jag inte mer så jag tänker måla mina naglar ist! TÄnker bara säga att igår var bäst. Linnea (L) Sofia för alltid:)

Peace soffan;)


Kommentarer
Postat av: rebecka

vill oxå ha sommar! saknar dig sofia!:(<3

2010-04-08 @ 15:48:46
URL: http://rrudmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0