Stackars dom som lever så, stackars dom som tittar på

Hej!
Sitter hos Marco och han ligger i sängen än.. Jag gick upp för ca en timme sen i panik och fixade mig efter som att jag är sämst och ställde inte klockan imorse.
Nu ska jag i alla fall snart till Karlstad och handla med mamma. Sen hem och fixa sen in till Baby igen tror jag.
Igår så kollade vi på Wallander, eller jag gjorde och jag höll på att kissa ner mig medans han låg och sov och sen fick han vakna och gå upp  och stänga av för jag vågade inte ;$ haha, jag var rädd att någon skulle ta tag i mina fötter, ngon som typ låg under sängen. Jag är snällast!

Jaja, vi hörs sen för nu ska jag kila.
Peace:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0