förbjudet är spännande

Hej!
Igår var det vinst mot Ikf, det var bra. Sen åkte jag o mamma o köpte sallad på mcdonalds, den är super good!
Tog med mig den och käkade den hos mmmmmarco. Sen var det mys, och skratt hela kvällen. Gudars vad jag gillar den killen alltså, gick en sväng till coop o köpte godis, sen kollade vi på film, eller vi sov till film. hah.
Imorse åkte jag hem rätt tidigt. Skulle egentligen till Oslo, men det kändes bra att stanna hos min fina, så  jag gjorde det. Fast vid 12 var det dags att åka hem. Farmor körde hem mig. Sen har jag bara tagit det lugnt. Tills efter maten, åt hos mina bra grannar jessica och micke, efter det tog jag en göööör lång springtur.
När jag kom hem, började jag städa rummet, sen var det bastu, dusch och lite käk, mamma o pappa kom hem nu också, hejhej. 
Pratade nyss med min kära bror, simpis!
Nu ska jag inget annat än att sova faktiskt, imorron åker jag till örebro igen, skola! Jag vill hemskt gärna ha en lägenhet nu, give me!


Du o jag för alltid. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0