Jag går o fiskar!

Heey!
Började dagen med att vakna bredvid min bästa. Gilla!
Sen följde jag honom till bussen och gick hem igen. Felicia kom hit, och vi typ, pratade, det var sjukt länge sen vi träffades, 7 veckor. Sen gick vi till coop, köpte nötter och festis, hem och åkte ut på sjön. Vi fiskade! fick fisk. en fisk. Haha
Det var kul. Båda stod och skrek i båte till o  börja med, sen tog vi kort. sen skulle vi ta den, och spara den. Så vågade ingen ta i den, precis när jag hittade hanskar, rymde den :( Det finns i alla fall bilder. huhu.
Nu ska jag kolla klart på filmen och sen sova. Imorron ska jag jobba, 9-3. Sen är det match i bråten.
Ta hand om er.
Peace and love!



fina fia <3

första fisken!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0