JAG KÄNNER MIG SÅ TRYGG HOS DIG, JAG KÄNNER ATT DU ÄLSKAR MIG. FÖR NÄR DU SÄGER DET SÅ TROR JAG DIG.

hey!
Sitter hos marco, han är uppe och äter, jag var inte hungrig. Fast gud så sugen jag är på lakris. MUMS!
Så vi ska kila till ica eller tommys och köpa lite sen minasan!
Idag var det skola, lekte lite lekar, skrattade en heldel och hade det jätte fint med nya klassen, detta kommer bli kanon. Dock är det synd att inte jag och Nelly hamnade i samma klass, jag går nu i BP10A och Nelly i BP10B tror jag, eller om det är C, men jag tror det är B. Detta kommer iaf bli mkt bra, det känns som det!
Imorron taggar vi klasskamp, vi ska vinna, det har vi bestämt idag. huhu.

Har fixat till luggen idag också, så nu kan jag ha den igen, skönt. Nu väntar jag på min goding, sen ska jag gå och köpa andra godingar, LAKRIS!
Fred och Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0