it's a small crime and I got no excuse

Hej!
Sitter vid datorn, är trött som stryk, fundrear på att ta en promenad i snöovädret, känns som jag behöver det. just nu är jag inne i en av mina härliga tankesvakor. När jag kan gå runt i min egen värld. känna mig trött och tänka på allt. allt runt mitt liv. det är rätt skönt att komma ut, och ränsa lite då. det känns rätt bra när man kommer in då.
det är andre advänt, det är mysigt. Förut var jag i stallet och red ut barbaka i skogen. vi galoppa i snön och jag bara älskar hästskrutten. han är bäst i hela världen! Nu snöar det mer och det ska bli härliga vinter turer med tildus!
på lucia ska vi nog rida lucia, det blir mysigt.
har bakat pepparkakor ikväll också och ätit god mat, mysigt och lekt med barnen och ja. det är helt okej. mina tremäningar är här! Nu spelar de poker och jag sitter här. trött är ordet skulle kunna somna vilken sekund som helst, så jag tar nog en promenad tror jag. lite frisk luft brukar göra susen!
hoppas eran kväll har varit fin, ta hand om er!
peace and love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0