nothing compares to you

Hej! Och ursäkta för min dåliga uppdatering denna helg.
Men jag lever, har det bra och ja, haft annat för mig än att blogga. Sitter nu nere i Gullspång hos morfar och bloggar, det är mysigt här, jag gillar det. Morbror och Gro är här också, så åker nog med dem till staden sedan för att träffa Victor. Fast först ska vi till mormor, mormors grav. jag känner hur jälva bajs jobbigt det kommer bli redan nu. för nu är det värst, denna årstid. usch. Det gör verkligen ont.
Igår åkte jag till min bästa Linnea, det var roligt. kul. mysigt. behövligt! På tisdag ska vi lalla runt på stan, och imorron ska jag börja fixa lite med en grej tror jag. yey. Tre dagar kvar i skolan och, 5 dgagar kvar till jul, om man inte räknar med imorron då, det är fint. snö.
sen vann duktiga vif sinn cup idag, själv äter jag penicillin, så jag missade det, men har varit o kollat!
nu ska jag kila. ha det fint i snöovädret mina fina!
Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0