du är här, jag är frusen

Hej!
Igår var jag med Julla till Karlstad. Du gjorde dagen gullet. Fick med mig jeans, skor och bh hem. Sedan blev det victor på kvällen. Björn också. GIck ut och bråka i snön och sen gick vi och handlade chips. Då dorg björn hem och vi gick hem o kollade på O.C och åt chips! Sen somnade jag. skräll. Idag sov vi länge, super skönt har jag sovit i natt. Bredvid godning.
Sen drog jag ner till stan vid typ 1 och träffade stefan. Vi pratade pratade pratade. drack latte och ja, vi kunde nog ha pratat så oavbrutet i 4 timmar till. hade mycket att ta igen. så vi tänkte att det inte ska dröja tills nästa lov innan vi ses igen. Imorron kommer Linnea, Becka, Linda hit och fixar sig innan vi drar vidare in till Kristinehamn för att fira nyår. Vilket betyder att jag ska plocka undan kläder osv så 4 tjejer kan fixa sig i detta rum. Dagar som dessa tackar vi gud för min spegel vägg. haha.
Ha det fint vänner så hörs vi sen!
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0