i will follow you in to the dark!

Day 11 – Your siblings 

De som verkilgen ställer upp när man verkligen behöver dem, de som man växt up med, delat fina minnen med, de man kan tro växer ifrån mer med åren, men även om man inte ses varje dag, man bor på olika ställen runt om, så växer man bara ihop mer. kommer på att man har samma sjuka humor. samma musiksmak. gillar samma saker och framförallt, ser varandra på ett helt annolunda sätt. Mina syskon är världens finaste, jag har alltid två fina storebröder och hur stora vi än kommer bli, är jag alltid lillasyster, alltid. det kommer alltid kännsa konstigt när jag gör sånna saker som ni gjorde för några årsedan, sådant som är normalt. men jag är alltid liten för er. Ni kommer vara mina förebilder, några jag ser upp till, några jag kommer tycka är as coola hela livet. för ni är trots allt mina storebröder, David och Simon, i love you!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0