beautiful you´re not alone

Godmorgon!

Idag är jag ledig, jätte skönt, en dag som behövdes. Jag har mina aningar om att Jonas inte läser my blogg. Men igår var jag på alla lektioner utan en enda "kisspaus" YES!
Idag hade jag som sagt planerat Karlstad med Julia, men det blev inte så, hon fick förhinder. Försökte ragga med någon annan, men alla hade så klart planerat in något spännande för denna underbara dag så vi får väl se vart jag slutar. Ska i alla fall om jag inte kommer iväg till Karlstad, åka in till Kristinehamn och träna hos sjukgymnasten, antagligen blir det en solning innan jag går upp till sjukan också som att jag kommer få vänta på att tiden ska bli den rätta..;) 
Sen ikväll ska jag träna fotboll, jag ska verkligen försöka vara nöjd med  mig själv idag, jag måste bygga upp mitt självförtroende!
Nu ligger jag i min säng och lyssnar på Maia Hirasawa. Jätte härligt! Ska kila upp och äta lite frukost, klockan är ju kvart i 12..

Peace sofiA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0