But I don't feel cold, it's not shivering me

Sitter och dricker festis, himlans gott!
Idag var det skola igen, hur trött som helst, men jag lever! Gött det..
Lugn dag i skolan faktist, elevrådsmöte, var ordförande som att Sara var sjuk, det är fan roligare att vara ordförande på de mötena än att bara sitta och lyssna, blir rätt långtråkigt.
Sen efter skolan gick jag ner till Guy, fick trevligt sällskap en bit i alla fall! Tack :)
Väl hos Guy fick jag fram sida och baksida ben masserade och även ryggen och nacken, var behövligt och väldigt skönt trots att det gjorde ont!
Nu har jag typ nyss kommit hem och fått i mig lite mat, och nu sitter jag som sagt pch dricker festis och lyssnar på musik. Ska snart plugga No tänkte jag. Ska även ta tag i engelskan tänkte jag. Det är väl dags nu som det ska vara klart om 2 lektioner och de behöver vi antagligen till att öva ihop oss på.. Jag jobbar bäst under press;)

Imorgon ska jag och Julls till karlstad! Tjohoo! Ska handla lite kläder tror jag, vet i alla fall en tröja jag ska köpa, egentligen därför jag vill åka..;$ Sen för att jag ska få vara med min fina Julia som jag saknat jätte mycket, ska bli världens bästa studiedag!



Bild on me and Ellen från dagens bildlektion



Men nu ska jag kila och ringa till min babe Evve och planera vecka 9 till 1000! Hoppas allt går som det ska så att hon följer med mig too SÄLEN!

Ta hand om er, och om varandra!

Peace

SofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0