Du visste nog att jag hade mina skäl

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggat på ettag, tappade lite lusten ngr dagar, men nu känns det som om jag är tillbaka!
Idag vare skolan, jag var fan taggad ända tills jag insåg att jag faktist var tvungen att gå ut sängen för att komma till skolan.
Väl ur sängen och väl iordninggjord skulle jag sätta på mig jackan för att ta mig till bussen i 30000 minus grader, det visade sig att min jacka låg kvar i bilen, no jacka, no ipod, no busskort, för bilen hade pappa till jobbet. Fick sätta på mig en vit ful jacka och leva 2 bussreesor utan ipod, det gjorde ont i mig.
Min älskade Linnea var inte i skolan idag och inte heller kantarellen, inga bilder från bildlektionen idag:(((
Nu har jag  kommit hem och ätit lite. Ska vänta på att maten smält sen blir det att klä på sig 5 ton kläder och sen till eljusspåret och ha fys i backe! Måste komma igång med träningen ordentligt igen!




Jag vill dansa och le, hoppa och se livets godating. Jag  vill prata och skratta, jag vill höra de fina orden i mitt öra. Jag vill dansa med dig, le pågrund av dig, se dina godating. Jag vill säga något till dig, sedan skratta med dig. Jag vill höra, hur du viskar de fina orden i mitt öra.



peace sofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0