I want you, just like you are

Hej! jag orkade inte blogga igår kväll, var helt slut efter att ha kollat på Allt för min syster en film alla borde se!
Så otroligt vacker. Jag grinade från början till slut, på riktigt alltså. MAn kunde verkligen leva sig in i filmen och förstå på något sätt. Jag har dock fuskat och inte läst klart booken innan jag såg filmen, vilket är lite synd, men kunde inte låta bli, jag tycket att hon som spelar anna- Abigail Breslin är sjukt dukitg!

I alla fall, jag ligger nu i min säng och känner mig trött i kroppen, ska nog gå upp och få i mig lite frukost, sen ut o springa tror jag. Skönt ska det bli, sen vill jag åka ner till Gullspång tror jag. Men det kommer inte hända, synd för mig.
Idag ska jag bara ta det lugnt, Linnea kanske?
jaja, bloggar sen.

Peace ande love sofia




Kommentarer
Postat av: Stefan

Håå springa :O fusk :O <3

2010-02-13 @ 17:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0