Love until we bleed.

Hejsanhoppsan.

Idag har jagr varit i skolan typ halva dagen...
Först vare skridskor, jag lärde mig att Sofia ej ör hålla i en klubba och stå på skridskor samtidigt, man lär sig något nytt varje dag! Sen var det No, och jag gjorde läxförhöret, det känndes bra! Så käkade jag och sen drog jag ner till sjukhuset och träffade Ullrika och vi gick igenom mitt nya pogram för foten, det verkade roligt så jag hoppas jag blir lite motiverad till att gå dit igen nu!
Linnea, min Linnea kommer med 3 bussen hit och vi ska leka med varandra idag:$ vi ska äta pizza.. haha, är inte alls sugen men det ska bli mys, så ska vi kolla på film och självklart Solsidan!

Nu tänker jag duscha! pussss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0