När natten är här ska jag lämna allt tillbax

Helluu. Idag vaknade jag av att jag satte mig upp och trodde jag var dum i huvet. Jag trodde jag somnat med lampan tänd, vilket jag har svårt att göra, taklampan i alla fall. Dessutom så var jag så himla säker på att jag släckt den igår när jag gick o la mig, det visade sig att mamma tydligen  varit inne och väckt mig, jag hade vaknat men sedan somnat om, jag kommer inte ihåg någonting!
Sen fixade jag mig på ett kick och tog på mig en tröja jag känner mig ibekväm i så det slutade med att jag gick runt i jacka med ett svart linne och kojl istället för den gula tröjan. Skrev i alla fall uppsats delen på nationella idag, det kändes sjukt bra.
Fick dock reda på senare på franskan att jag måste skärpa mig om jag ska ha kvar mitt VG, och det var ju en bra början att göra skit ifårn sig på provet jag skrev idag på franskan.. Men nu ska jag verkligen försöka hitta motivationen igen och börja ta tag i skolan!
Ska tillexempel börja nu med att kunna 7 kartor, eller plan, som det heter på franska, hoppas linda läser(A) och kunna dom som bara den! Sen ska jag även plugga No och kunna den som bara den också så kanske jag kan få tillbaka mitt VG i No som jag sänkte mig till G när vi bytte lärare. Bajs.
Sen hade vi styrelse möte, det är alltid lika kul, sedan var det även musik, det gick rätt bra tycker jag..
Nej, nu ska jag plugga sen ska jag o träna vid 9, men endast om jag kann Geografin. Elr, jag kanske tränar iallafall, men jag ska verkligen försöka kunna geografin innan, för det skulle vara super skönt.
So no more time for you babes

Hörs ikväll..




Peace Sofia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0