Night after Night you say you move on

Hej!
Jag sitter i min säng och tog en paus från städandet! det går faktist inte så bra för det är så tråkigt så jag har tagti många pausar, men snart är jag klar!
Idag har jag varit i skolan och vi simmade första lektionen, yäää. Skulle rädda en såndär docka, HERREGUD VAD TUNG:o Jag höll på attt drunkna. haha, först fick jag upp den, och började simma och så började tomas prata med mig, och jag görde inte som att mina öron var undervatten, så skulle jag stanna och lyssna, och då sjönk inte bara dockan utan även jag hahahahah. Jag släppte dockan, bara det att den hamnade på typ den djupaste så jag fick dyka ner och hämta den också. Så fick jag upp den och kunde inte andas! Så sa tomas, ta den andra dockan, och jag gjorde ju som han sa och var som en typ ja något andades som aldrig förr. HAHA.

Så var det lite lektioner och lite lunch och sen var det matte.. HAHA, asgarv. Jag och Linnea missade när vi gick in och bestämde oss för att skita i lektionen.. Oherregud. Så kom våran vikarie ut i rasthallen för att kolla efter elever som saknades typ mig och linnea, och karro mfl. Så jag och linnea gömde oss underbordet, vi kom undan..;) Så när vi suttit och tänkt ut planen för att vi inte varit på lektion, alltså den fantastiska ursäkten som via alltid lyckas komma på, bäst!
Så kommer vikarien igen, och vi ner underbordet, det var bara det att vi inte lyckades lika bra denna gång.. Haha. jag såg hur han gick och kollade lite underbordet och jag bara linnea, vi är upptäckta, så kom han fram till bordet:
Vikarie: Jaha tjejer..?
Sofia: Linnea tappade sina nycklar underbordet..
Vikarie: Jaha.. och varför har ni inte varit på lektonen innnan?
Linnea: Sitter och försöker hålla isg för skratt underboret
Sofia: Jo eh, det var såhär! Linnea fick mens och så had einte hon några tamponger så vi skulle gå ner till
Vikarie avbryter och tycker att det är pinasmt: aa, du behöver inte förklara. Jag skriver upp er så får ni ta det med Janne.
Sofia: HITTAR DU NYCKLARNA LINNEA?
Linnea: nä, det är något fel.
vikarie: det är inget fel i huvet då Linnea?
Så gick han. Vi skämdes och skrattade så vi dog. Sen gick vi på nästa lektion:D


Peace SofiA



Vaför vill man vara själv när alla är hemma? Oh när alla är borta är man sällskapssjuk?:o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0