Som ett spöke bland isflak

Sakta, sakta, rasade allt. Jag dog inombords, jag försvann. Endag stog jag där, en dag, en dag låg jag där. Idag kollade jag på mig själv, såg mina ögon som nu blivt frusna, inte av köld, av rädsla, rädslan för mig själv
Idag var det skola, jag skulle stått i kiosken ni vet, MEN INTE FAN FICK JAG GÖRA DET!
Jo för när jag kommer till skolan, ni tror banne mig inte att vi har fårr in gulafloden då eller? Att det är en läcka i cafeterian och att det är som en jävla flod mitt igenom rasthalllen. Så i stället för att sitta i kiosken och dö heladagen fick jag åter en dag innan lovet pinas i mina lärares hemska klassrum, icke motiverad till det idag.
Men jag är glad i alla fall hörrni. Eller just efter engelskan var jag det. För redovisningen gick bra och Ulla sa att det var super bra. Tack o bock ulla.
Inte heller Franskan kändes jobbig i dag, jag är tillbaka! Hade även styrelse möte, haha, de mötena är ju allt utom seriösa i alla fall. Eller ja, när Jonas eller Janne är där är det väl rätt seriöst, men annars bara kul!

Sen gick jag och Linnea och köpte kyckling grejs på Jakobs och sen gick vi till Kalle och tog över hans hus, eller hans säng åtminstonde, åh så bra jag mår med Linnea. jag inser hur mycket jag saknar henne när jag är med henne, min bästa vän. I love you babe och det är dags att hitta på massa galna saker oftare igen!


Sen gick jag och tränade, ah, gick väl som vanligt. Slänger upp en fotbolls bild också! Jag tycker verkligen det är super kul , och det är något som jag vill göra, men det känns som att nu går det så himla dåligt. Kan bero på att jag har för höga krav osv på mig själv, jag vet inte.  Ska försöka vara lite positiiv på torsdag och ta träningen med en klackspark, vi får väl se hur det går..
'


Antagligen kommer bloggen se annolunda ut snart också, något nytt är aldrig fel.

Peace SofiA


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0