Ute och glider på snowboard och skidor

Hey!

Siter nu i en lägenhet i stöten mitt och har nyss ätit lite mat. Även bäddat iordning mitt rum osv. Nu längtar jag till onsdag då plutt evve kommer hit, undra hur många gånger jag skrivit det nu?
Är rätt taggad för imorgon då det blir snowboard hela långa dagen, härligt! Ska gå och sova tidigt ikväll tänkte jag, inte så jävla rockigt att sitta här instängd i en lägenhet med familjen, fast rätt mysigt viss kvällar men ikväll finns inga kort eller något, så känns rätt värdelöst. haha
Inget speciellt at skriva, får se om jag orkar blogg ikväll, isf hörs vi då!

Peace Sofia

Innan vi åkte upptäckte jag att jag var typ linka lång som våran skylt:$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0