You are the dancing queen!

Hej!
Idag har jag varit in Norge hela dagen, ute och gått på stan med även varit on a museum.. hah, jag tyckte det var GÖR kul, men det var mer spännand än jag förväntat mig.
Sen så handlade jag bara en tröja. Duktigt! Slänger upp en bild senare kanske.
Nu sitter jag och är nöjd med mig själv och ska snart ut o äta med Familjen, Mamma, pappa, David och Simon. Alla tilsammans!
Jo, tillbaka till varför jag är nöjd med mig själv! För det första var jag och gymnade mage förut inte så mycket till gym kanske, men dt dör för lilla mig. STEFAN! Du får ta med mig e gång i vecka nu! Kanske i alla fall:$
Sen så kronglade hisarna när jag skulle ner igen fårn 37 våningen, och jag hamnade på våning 1 tre gånger och massa knas. Så jag hade 45 minuter på mig att göra mig klar, duscha, fixa håret, klä på mig, sminka mig. ojojojo. Jag klarade det! YES är super nöjd, ochjag ser faktist inte helt åt skogen ut!
Men vi ska som sagt gå o äta, vänta på david som ska komma med vax till Simon, det är INTE JAG SOM ÄR SEN, jag är stolt stolt stolt :DD'

Peace SofiA


Kommentarer
Postat av: Schtajfän

Din lille latis ;D Klart! då ska jag pusha dig tills du tuppar av haha :) de blir inget slappt magpass nästa ggn ;D <3

2010-02-07 @ 12:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0