But do I really feel the way I feel


Tja, säger jag inte allt för ofta så jag tänkte att varför inte?
Träningen gick skitdåligt, det mesta går dåligt.
Varför?
Ont i handen har jag också, o skola är det imorgon också, och förkyld är jag också. Nej! STOPP!
Nu ska jag inte klaga mer idag, jag ska skriva en positivsak som hänt idag!
haha, den var svår, en utmaning för mig själv, men här kommer den då:
Idag har jag faktist kännt mig riktigt förkyld. HAHA, nej skämt, men vet inte vad jag ska säga.

Blir en sak jobbigt i livet, så blir ofta resten också jobbigt, liksom, om det blir riktigt jobbigt så orkar man inte hålla sig uppe och stå där, stark, man kan alltid låtsas le, men man kan aldrig ljuga för sig själv!
Jag får liksom ingen ordning. Imorgon ska jag försöka le, på riktigt!

Peace SofiA








Jag förstår inte hur något som kändes så rätt kan vara så fel, eller känns det bara så inombords, har det aldrig varit mer?
Jag vill ha mer, av kärlek, jag vill ryckas med av kärlek, jag vill dansa iväg i romantikens land, blunda, lyssna, vara, hålla din hand. Se dina röda ögon förvandlas till blått. Jag blundar för allt som försvinner bort det vackra som låg i mitt hjärta knyter och det tar stopp

by;SofiaForslund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0