Det kommer bara leda till något ont.

Hej!
Skolan idag.. haha, ja ni. Jag är bäst skulle man kunna säga.
Börjar med att inte orka gå upp, men hann till bussen, om den inte skulle gått förtidigt. Men pappa kom ifrån jobbet och körde in mig. Startade dagen stenhårt med två no pass.. och dessutom lyckas lilla jag låsa in nycklarna i skåpet. KANON! Sen var det franksa, jag var duktig o arbetatde, fast jcg och Pernilla var lite jobbiga också(A)
Sen så har det inte hänt något. Jag har tänkt tänkt tänkt. Jag orkar inte med denna tiden på året.
Sen tog jag stuadsbussen ner till farmor och hon körde mig till träningen, som gick dåligt, like always. Sen så åkte jag hem. KUL!


Jag tänkt förut. Det är egentligen så självklart som det bara kan bli. Men ändå, varför bråkar man med någon som man tycker om, är det för att visa vad den betyder? Eller är det för att man måste?
När man bråkar så mår man inte bra, det är väl då man behöver så mycket stöd som möjligt, helst från den man tycker om? Det är alltid den som trösta mest hur mycket man än bråkat. Jag tror faktist det. Att man blir på något sätt alltid varm av en kram eller ett fint ord av den man tycker om. Även om det skulle vara ett så litet obetydelsefullt ord för någon, kan det få någon annan att resa sig.

Skit samma

peace SofiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0