Du är en saga för god, för att vara sann


Idag har jag inte gjort så värst mycket, sovit! Så himla skönt, och det hoppas jag kommer löna sig sedan när skolan börjar igen, så att jag verkligen kan ge 110% nu sista terminen.
BETYGEN ska höjas!
Håller på att kollar på gymnasium just nu, det finns så mycket att välja, ska i alla fall spela fotboll. Det är så jag kännt sen jag börjat sjuan, det var bara det att jag inte har tänkt så mycket längre, jag har inte vetat vad jag vill plugga, men nu tror jag jag bestämt mig, samhäll eller media, hade ju varit väldigt bra att plugga natur, men jag tror inte jag klarar det som att jag antagligen inte kommer bo hemma. Just nu är jag väldigt inne på Örebor eller Helsingborg!

Jag kom just ut ur duschen efter att ha tränat fotboll i två timmar, snabbhetsträning, skott och passnings övning och spel på slutet. Kändes sådär, fotfan... Men ska iväg till sjukgymnasten snart sen ska jag gå där i några veckor och träna upp den. Hoppas jag klarar mig utan tejp under sesongen!

Skit ovärt inlägg men, tänkte faktist avsluta nu.
Linnea jag saknar dig! ;o

BTW! håller på att fixa bloggen till något snyggare!
 
Peace


Kommentarer
Postat av: linn

sv: ah, galet bra! (: <3

2010-01-03 @ 22:52:56
URL: http://linnfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0