Even the best fall down sometimes

Godmorgon.

Klockan är 06:16 och jag ligger i sängen, klockan ringde för cirka 16 minuter sen.. Ligger óch lyssnar på den finaste låten, collide... super bra! Men jag ska snart gå ifrån sängen och mitt varma täcke, ååhh, det gör ont i mig, att plåga mig själv såhär, att ens tänka tanken att gå ifrån täcket ;)
Idag är det skola, och faktist, jag ser fram emot det. Jag ska försöka idag, och efter skolan ska jag försöka igen, och verkligen plugga in No;n och Franskan!
Varför tar jag allt tills sista dagen? Eller detta är inte ens sista dagen, det är ca en vecka försent i alla fall franskan.. haha, jag glömde förra veckan varenada dag, vare senili det hette eller..?

jaja, nu ska jag gå upp faktist, ska platta håret och sminka mig, lite i alla fall, kände inte för deet idag, men får väl se sen!
Ha en underbar dag, det är ni värda!

Peace sofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0