För om 20 år kommer jag titta på min hand och komma ihåg den kvällen när jag tatuera in ditt namn

Hej!

Idag är det fredag, jag vet det. Imorgon är det Lördag och då ska jag spela fortsättningen av hallvärmlänskan, hoppas det går bra.
Det kändes rätt bra igår när vi spelade mot IKF P93, fast vi förlorade.
Men i alla fall, idag var jag hos sjukgymnasten och det gick bra. Även skolan var bra idag, dock försov jag mig igen och missade idrotten.
Sen valde jag även för gymnasiet idag, känns helt okej faktist! Men jag är nervös som få över att jag inte kommer komma in någonstans. VIlket jag vet att jag kommer göra så jag behöver ju inte vara nervös, hah.
Var hos sjukgymnasten idag efter skolan också. Det gick bra. Övningarna börjar bli lite tjatiga dock så ska fy nytt pogram eller vi ska lägga till övningar!
Sen så små sprang jag till bussen och han, fy vad rädd jag var att jag skulle halka, tänk er springa i nedförsbackar i 8 cm klackar och det är halt som sjutton ute!
Så kom jag hem med 2 bussen och har inga större planer för kvällen, ska laga mat, suprise;o Sen ska jag sova rätt tidigt också, ska ju som sagt spela fotboll på lördag.
Sen tror jag att det blir att beställa lite kläder från HM idag också, gosigt.
Vill gymma ikväll, men jag får inte för pappaaaaaaaa. . .

Nu ska jag ta mig samman och försöka komma ut en sväng!
Peace sofiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0