Hela livet var ett disco!


Hej!
akta bilden på mig och Linnea. Men rätt kul bild, är från sommaren 09 när vi var i danmark!
Igår kom Linnea till mig vid ca halv 9, då blev det att dra fram skolkataloger och kolla i dem sen vi gick i lekis. Som vi skrattade! Sen så tog vi upp datorn och slog på 2012 och kollade. Jag somnade vid ca halv 12 kanske såg inte ens halva filmen, men jag vet hur den börjar och slutar nu och har sett endel från i mitten, kollade på den med G också!
Sen vakande vi imorse vid 7 någon gång eller kan varit 8 också, av att linneas telefon ringde, hon skulle hem! Men jag sov vidare och vaknade nyss, ligger nu i sänge och lyssanr på musik och har det kallt. Mamma kom in med extra elementet i mitt rum förut, det är ngt fel på värmen på riktigt i huset.
Idag ska jag in till stan ska antagligen sova kvar, gosigt! Får se vad det blir, movie antagligen.


Peace SofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0