I adore you

Tänkte slänga in ett inlägg imorse, vilket var färdig skrivet och klart, men jag tryckte fel så det försvann och jag hann inte skriva om det för var tvungen att klä på mig ytterkläder och åka till bussen. Så var der skola och jag hade sovit ca en timme under natten.

Jag förstår inte, hur kan något som känns så rätt, vara så fel? Eller är det jag som har fel? Eller är jag sån här bara för att jag hoppas så inerligt mycket. Har det aldrig varit mer?
Jag orkar faktist inte med allt nu. Att bära på det som jag bara vill skrika ut. Jag vet att det finns personer jag kan prata med om allt, som jag skulle kunna berätta varenda minsta lilla hemlighet för men jag gör det inte.

Undra varför? Varför drar jag på ipoden i öronen och är tyst och stänger in mig i mina tankar när jag är ledsen, varför har jag så mycket tankar så fort något inte är som det ska. Men när jag skriver "är som det ska" så det kanske  som det är nu som det ska vara? Som kommer leda till det bra eller dåliga i livet? Vad skulle mitt liv leda till om jag inte var så tanksprid? Skulle jag vara gladare?
Jag tänker väldigt mycket på vad andra tycker om mig och hur jag ska vara för att vara rätt. Men jag kan väl inte vara mer än mig själv för att vara rätt, eller?
Ändå vill jag vara den som andra vill att jag ska vara, ibland i alla fall.


Idag var der som sagt skola och jag var uppe tidigt trots min minimaliska sömn i natt. Det var bara att tvinga sig i väg till skolan. Där det som vanligt händer så där sjukt mycket. Började dagen starkt med två undrbara Fysik lektioner, astronomi, som jag faktist tycker är kul. Sen var det franskan, under 60 minuter sken pernilla upp min värld men jag tror vi la ett mörkt täcke över Lindas, ooooups.
Men jag ska skärpa mig i franskan, snart!
Sen var det lunch, och det var, gott... haha. Så var det bara so och engelska kvar. So var faktist kul, och det gick bra även om jag var trött och inte orkade med mig själv riktigt. Så var det bara engelska då jag satt och pratade med min jensan hela lektionen. Mycket trevligt!
Så hade jag inte sista lektionen som att jag ska till sjukgymnasten varje tisdag på D-timmarna då vi har valfritt arbete. Körde ett lättare tränings pass där idag för att inte trötta ut foten allt för mycket till träningen som gick bra,  dock skav efter fotledsskyddet, måste fixa något annat nu!

Make me real
peace SofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0