I hate everything about you, why do I love you

Hejs!

Idag var det Onsdag, om ni inte visste alltså.
Jag har varit i skolan, okej dag. Med ämnena o så i alla fall. Efter skolan så gick jag hem till Victor vi hade bestämt att vi skulle leka idag. Det var kul att träffa honom det är ju typ en gång varannan månad, om ens det. Följde honom ner till tandis sen så gick jag till farmor och åt bullar, det är något speciellt med farmor och hennes bullar. Super goda! Tack för dem farmor, jag vet ju att du läser!
Sen mötte jag upp Victor igen och vi tog stadsbussen upp till honom igen och så satt vi och pratade lite. Sen funderade vi mycket länge på vad vi skulle göra. Det slutade med att vi hamnade i Karlstad. Det blir aldirg som man tror när man är med Victor. Vi hanmade i alla fall på götakanal 3 VILKEN SKIT FILM! haha, men jag hade en trevlig dag! Tack Victor. Ses om några månader:))



Jag har tänkt en hel massa idag, och jag tänker för mycket har jag kommit fram till.
Varför kan man inte bara slappna av och bara sluta tänka i en ynka liten sekund? Jag tänker och mest tänker jag tillbaka på mitt liv. Jag har alltid sagt, att det man gjort, det kan man inte göra något åt, och man gjorde det för att det var rätt då. Om du sedan ångrar dig? Det kan du inte hjälpa bara göra det bästa av situationen.
Visst har jag beskymrat mig över mina misstag och allt bus man gjort.
But Live your life people, and be proud!
Det är inte alltid så lätt, jag vet. Men jag är så glad, och lycklig för att jag har mina nära och kära, mina vänner. För tack vare er, orkar jag lite mer, ler jag lite mer, ser jag lite mer av livet. Ni som alltid finns där. Jag finns också alltid där för er. Dag som natt!
Hoppas det var intressant nog för dig Marco(:



jag och några av de finaste jag har!


puss och godnatt!

Peace sofiA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0