Ibland jag tänker på det så, att jag vill få dagarna att gå

Hej!

Idag var det skolan. Jag hade en bra dag faktitst.. Veckorna bara rusar fram. Imorgon ska jag välja gymnasie.. Jag har panik. Men det kommer bli bra!
Jag försov mig idag igen, men missade inte bussen i alla fall! Sminkade mig i skolan och sen var det teknikn. Det är det värsta ämnet.
Sen var det svenska, det är rätt lugnt nu in för nationella proven, som jag ínte är alls nervös för, jag tror det beror på att jag vet att de inte kan sänka mina betyg, eller att jag kan göra något för att få dem bättre efter som att jag inte kan pluga till dem, jag hoppas på det bästa bara!
Sen var det lunch och efter det Franska, seg lektion. Så hade vi rast, å herre gud vad jag skarattade!
Jag gick med min samhällsbok till bänken där karro satt och slängde ner den i bordet, och bara" fy fan vad dryh du är " Så hon typ ställde sig upp och kastade nycklarna på bordet, så de stutsa upp på mitt öra, sen fasnade de bakom elementet. HAHA, vi stod med en "plockauppskräpgrej" och försökte fiska upp den. HAHA, asgarv.
Sen var det samhäll, helt okej.
Muske vare sen, elevensval, vi taggar för 9;ornas musikal, kommer bli kanon bra!
HejjaHejja!
Sen så sprang jag till bussen, vilket var onödigt som jag fick stå där och vänta en stund på att den kom. Så kom den och jag tog den ner till stan och mötte Stefan! Så gick vi och gymmade! I'm the strongest in the world:dohyes!
Massa skratt och mycket prat, alltid lika bra att vara med Stefan.

Så tog jag 6 bussen hem ,efter att jag köp solbrillor för sommaren 10, zebramönstade! YES!
Sen så åt jag när jag kom hem, nu ska jag slänga upp detta sen kila till Jessica och sen hem och byta om och in till Enveroniq och träna fotboll, taggad som få. Men det ändras nog efter sin tid när det kommer ha gått KANON bra.. -.-

Fed och kärlek

SofiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0