Ingen natt är så lång så det inte sedan blir en gryning

Hejsan Hoppsan!

Jag har inprincip nyss gått upp ur sänge, eller nu sitter jag i den igen, haha. Ska i alla fall inte göra mycket alls idag. Vill träffa pluttan, det var länge sen för att vara oss nu. Får väl se om jag tar mig ner till 504 ikväll.
Jag har nyss ätit frukost och ska nog gå ut och leka lite i snön.. haha, eller så ska jag nog bara gå ut o gå! Får se hur det blir, är inte lika mysigt att gå på dagen som på kvällen tycker jag men vi får väl se.
Senare vid 4 ska jag åka in med mamma och pappa och antagligen min bror till farmor och fika..! Inte super kul, och fika är jag väl inte super sugen på, men jag får väl hålla god min, vet ju hur glad farmor blir när vi barn är med! 

Det var allt jag hade att komma med för tillfället, ovärt att lägga in ett inlägg, men vafan:)

Bjussar på en bild på min bästa vän och mig från nyår!


Peace Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0