It started out as a feeling

Hej
Jag har inte skrivit något idag. Jag har faktist inte mått bra. Men framåt kvällen har livet blivit lättare och jag känner mig starkare än igår och även starkare än vad jag gjort under dagen.
Jag vaknade vid ca 10 imorse och då gick jag och la mig hos mamma och pappa i sängen och smulade ner med frukost i deras säng och kollade på tv med dem. Får inte vara dum och smula ner i sin egen! Sen så packade jag iordning och gick med Jessica ner till det fina gymmet i paviljongen, haha, vi hade tänkt oss ngt lite mer 2000-tal kanske...
Från och med nu blir det att gyma på pappas jobb och med Stefan!
Sedan skulle vi basta och vi satte på bastun när vi kom, bara det att vi gjorde fel, vi är så gryyymt bra! Så vi duschade läääänge istället sedan ringde vi till pappa och bad han sätta på bastun hemma så vi gick hem och bastade i stället. Sen så bakade vi när vi kom hem och mamma och pappa  gick till Jessica och Micke och drack kaffe och åt min och Jessicas gooda kladdkaka! jag var såklart också där. Sen så gick dom men jag stannade och kollade på Into the blue 2. Riktigt bra film faktist. Fast saknade Paul Walker, snygging!
Sen var det I en annan del av köping så jädrans bra. Tobbe är bäst! Och detta följt av Johan Falk och mys med familjen!
Jag saknar David som bara den btw. Nu ska jag kila och kolla på tv sen ska jag krypa ner och sova, skola imorgon.
Helgen har varit jobbig, men jag hoppas på en kanon vecka som lyfter mig!
NY SNOWBOARD IMORGON!

Peace SofiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0