Jag föjler dig hem, tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt



Först var allt så underbart.
Sen bara vände det.
Jag ville inte att det skulle bli såhär. ABSOLUT INTE!
Jag ville att allt skulle vara som det var då jämt, en lång tid.
Jag log. Jag skrattade, jag sken, jag sken som solen. Det kanske inte syntes, men jag gjorde det inut, inombords var jag det lyckligaste flickan i världen. Jag var verkligen det.
Nu är jag inte stark, nu lyser jag inte, nu är jag ensam kvar. 

Tro mig, lita på det jag säger. Lita på det jag sa, "jag gör allt för att vinna ditt hjärta". Det verkar väl inte logiskt? Att jag efter att jag sagt det till dig,  bara säga något helt annat? Belive me.
Nu kan jag inte göra mer. Jag kan bara hoppas på mina drömmar, hoppas att de slår in. Drömmarna om dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0