Love is warm and understanding

Hej...
Snart måndag.. klockan är 20 över 11.. Tänkte att jag skulle hinna slläng upp ett inlägg här innan den blev en ny dag. Idag gick jag upp runt 10 för att jag skulle till Gullspång och hälsa på morfar och tända ljus på mormors grav.
När jag kom ner till morfar åkte han och jag och hämnade Maj, sedan fikade vi lite och sen åkte vi till graven <3
Tände ljus och så. Så åkte vi hem för jag skulle träna, gick okej idag i alla fall.. my day!




Jag har tänkt på en grej, folk säger att de förstår när man har det jobbigt, jag gör det också, men egentligen kan man bara säga så till viss mån så är det sant, men inte alltid, man måste nog tänka innan man säger det, tänka ordentligt.  För att förstå kan vara så otroligt mycket, det kan vara medkänsla det kan vara att förstå det där matte talet. Men att förstå vad en person känner, jag tänker ta något väldigt personligt exempel, men att förstå hur det känndes när min mormor dog, jag fick höra mycket då att jag vet hur det är.. Men det var ingen som visste hur jag kände, eller hur jag känner idag. För det var min mormor som dog, det var inte din eller din, min mamma förlorade samma person, men det är inte alls samma käsnla hon har, det tror inte jag. Hon vet inte hur det är att förlora just min mormor, hon vet hur det är att förlora sin mamma..

jag vet inte vad jag vill säga, men ändå.
Sovgott

peace sofiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0