Love until we bleed

Hej, bloggen har kronglat lite på kvällen nu efter att jag instalerat om datorn men kom in nu i alla fall.
Idag har jag spelat hallvärmlänskan tyvärr gick vi inte vidare till slutspel som jag fattade det som men tjejerna var gör duktigta!
Ikväll har jag inte gjort ett skit. Duschat sen lagade jag mat idag igen, eller typ i alla fall, jag skärde grönskaerna till tacosen.

Ska i alla fall lägga in allt från den externa hårddiscen på datorn igen, kan ta sin tid som att jag hade en del på den.. Bilder sen 2006..
Så det blir väl min lördags underhållning.
Har nyss ätit tillsamans med familjen i alla fall och känner mig uppblås i magen igen som jag gör så fort jag ätit något. Sen går det ner igen, men jag funderar på om det kan vara så att jag har långsammatsmältning eller liknande.

så 2006...
 





Yes.
Idag på cupen bröt jag ihop totalt efter andra matchen, var otroligt miss nöjd med mig själv. Försökte verkligen att le men orkade inte, det barst.
Varför har jag så höga krav på mig själv? Det är bra ioförsej, ibland... Mit självförtroende har nog aldrig varit så dåligt som det är nu. Jag försöker jobba på det. Men det är inte så lätt att tänka bra om sig själv och lägga märket till de saker man faktist gör rätt när man lägger ner mer tid på de saker man gör fel. 
Jag vill så mycket, för mycket. Jag vet det, men jag är sån. 

Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till 

Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann

Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
Och samlat damm på min gitarr
För allting jag skriver blir ändå för kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Sen en tid tillbaka har jag varit tyst
Och försökt att känna efter hur det känns
Ja man gör som alla andra och försöker att bli van
Men jag har tröttnat på att vara likadan

Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag
Och försökt att vara nån till lags
Ja man kämpar för en plats som passar både här och där
Och snart har man glömt vem man är 

Och jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
Och samlat damm på min gitarr
För allting jag skriver det blir ändå för kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
Och insett att jag måste börja om
Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där
Men snart ska jag hitta den jag är

Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya kläder
Och samlat damm på min gitarr
Men i vad jag än tar på mig känner jag mig alltför kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Ja jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
Och samlat damm på min gitarr
För allting jag skriver det blir ändå för kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort
Har jag förmågan att glömma bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0