Man saknar inte sånt som man har

Hejsan!

Idag vaknade jag när den UNDERBARA klockan ringde klockan 6 och hade sovit i cirka 5 timmar efter att ha legat och pratat i telefon med G.
Sen så var det bara att gå upp och börja göra sig iordning, dock efter att jag somnat om tusen gånger och det slutatde med att mamma kom in o sa att klockan var kvart i sju. Så hann inte plattahåret. Men jag satte upp det och drog till skolan. Jag tycker det är så konstigt det här med skolan och Sofia.
Varför är jag skoltrött? Det har ju inte ens gått en vecka sen jul lovet och det känns som jag aldrig haft lov. Börjar i alla fall komma igång nu ocg dygnet börja ställas någolunda rätt. Var på två och en halv lektion och sedan kom mamma och hämtade mig och vi åkte till Karlskoga. Jag skulle till sjukhuset. Jag var fullt frisk! Så nu behöver jag inte gå och oroa mig, kanske delar med mig om detta om ngr dagar när jag känner mig mogen för det.
Nu har jag just gjort choklad sås och glass och mumsat i mig, det var gott: $ Tänkte bjuda mig själv på det nu när jag ska träna ikväll!
Nu ska jag plocka undan efter mig!

Peace SofiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0