MÅSTE ställa rätt dynget nu!

Hej. Varför blire så, när man har lov? Man går och lägger sig klockan 5 på morgonen och sen sover man till 3 på dagen, helt ovärt. Idag vaknade jag och Linnea vid 11 först. Vi skulle ut o gå, men vi somnade om till halv 3 så det blev ingen promenad. Får väl se om jag går ut i natt och går innan jag sätter på en film. HAHA, såg ni?
I natt, vafan, man går helldre ut och få på natten på lovet när det är mörkt och jälvigt i stället för att gå ut på dagen när det är ljust och man blir pigg, helt sjukt. Börjas en ny värld, där man ständigt lever i mörker?

Det är konstigt, för man klagar på hur trött man är, när man är i skolan, man åker till skolan när det är mörkt man sitter inne en hel dag och när man åker hem, då är det mörkt igen, sen på loven, när man han värsta möjligheterna att vara ute och må bra så stänger man in sig och umgås med vänner på kvällarna för på dagarna sover man. Imorgon SKA jag gå upp i tid och gå ut EN TIMME i solen.
Om jag inte åker till bodaborg förstås.
För om jag inte gör det, så ska jag träffa mina tremäningar nere vid folkets hus och kolla när de dansar runt granen, det är rätt mysigt faktist, tror det eller ej, att sitta där och vara lite barnvakt åt dem och se hur glada de är.
Jag är också glad, men på ett annat sätt, när de springer runt, de lyser som solar och är helt rödmosiga om kinderna. Ibland önskar man att man fick vara liten igen.                                                                                  I kväll ska jag i alla fall spela the sims 3 haha och kolla på ett gäng töntiga tjej filmer och sedan ska jag sova, och så skönt jag ska sova kan jag lova!

Allt för mig idag, ha det fint!

Peace Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0