Med solen i ögonen

Idag kom pappa in vid halv 11 och trodde han var GÖR kul och väckte mig. Sen gick jag upp en sväng och sen gick jag och la mig, somnade faktist vid typ 4 imorse. Sen vid halv 1 kom mamma in och väckte mig på nytt haha, då gick jag faktist upp på riktigt och käkade fruulle, sen ut och åkte skridor, haha, tacka vet jag utförsåkning och snowboard! GÖR jobbig vare, men kul! Åkte 5 km, var livräädd när jag åkte på isen, tänk liksom om man skulle ramla igenom. Hoppas inte mamma läser, för de visste inte attjag åkte på isen vilket är livsfarligt egentligen.

Julia ska i alla fall fixa bloggen idag så den blir ngt snyggre, vilket jag är djupt tacksam för!

Idag blir det nog Kristinehamn, hoppas jag! Annars ska jag hitta på något med någon annan, en vän!
Nu ska jag dusccccscha! Så vi hörs imorgon, hade inte så mycket att komma med:$

Peace
Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0