Vilken dag, jag er trött;o

Hej hopp gummi snopp:D

Idag ringde klockan 08:00, jag gick upp och skulle fixa mig för bodaborg, men det blev inte av, becka mådde inget bra:// Men jag stannade uppe i alla fall och åt furkost tillsamans med min mamma och pappa. Sen ändrade jag om i rumet, one more time. Men nu blev det riktigt bra faktist! Sen gick jag och mamma ut o gick med Minna, det var iskallt, men det var skönt att komma ut i ljuset! Sen så gjoder jag mig iordning och åkte ner till borgen där det var julgransplundring, var narnvakt åt Erika så hon dansade, även jag faktist med henne typ två gånger! Sen var min bästaste morfar snäll och körde hem oss och jag lämnade Erika och åkte hem! Nu hamnade jag i sängen med datorn, super duper trött... Hade planer för kvällen, men efter som att jag ska till sjukan imorgon så får det bli imorgon, gosigt!
I kväll blir det antaingen stan och kolla på bio med mina föreldrar, eller så blir det hemma i soffan helt själv med en kopp te och en superbra film, ååh så jag röstar på det andra altenativet! Lite egentid så att säga, fast, önskar gärna sällskap, av dig. :$
Nu ska jag borsta mina tänder, haha, fick ett sug efter det, är lite beroende av tandborstning, är så himla när man är klar, känner sig liksom fräsch efter det ;o haha

Peace Soffet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0