girls just wanna have fun

Idag var det springning på schemat. yes, tung vare som jag inte sprungit på så länge. Men jag tog mig runt det också. 6km!jaSen var det jobb som gällde. Dragit idag som det var så fint väder osv. hehe. Men tiden gick ändå, jag o Kalle gjorde det rätt kul ändå, skrev lite flaskpost osv.
Sen var det hem fast först var det lite naturgodis på handlingslistan.
Sen hem, fixa lite, ska snart sova. Imorron ska jag vara med Linnea och Linda, då ska vi till PIP. Träffa min underbara också.
Vet ni, min mamma frågade mig, är det verkligen värt pengarna, och det kanske är en del, 650 kr för en dag. Men jag tycker ändå, att vara med mina underbara, massa på engång, det behöver jag feter att ha varit borta hela sommaren. Jag tror, detta kommer bli, en regnig, vacker, kväll :)))) 
nu ska jag slå på en movie sen ska jag sova.
pratar med min fina nu också:)))

simon o alicia på balen 14/6-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0