Vilken kväll... hahahhaha

Hejhopp. jag orkade inte skriva igår, men fysjutton vilket kul avslut!
Vi gick till stranden, eller förest missade vi bussen så de fick köra oss, sen så gick vi till stranden och ja, jag åt kakor. haha,
Sen drog jag antonia, klara och becca och skulle kolla lite om det var något kul i stan. Haha, vi satte oss vid libarationscuare och kollade vad mycket pund vi hade. ahha, dt slutade med att alla hade typ 20 pennys var. O bakom oss satt det massa tyska boys. Så jag och becca fick ett ryck, gick fram till dom och sa:
hallo wir haben viel wenig Geld, som betyder, hej, vi har massa småpengar. Sen började vi kasta massa pengar på dem. HAH, jag skratta så jag grät, bara åt hur becca gjorde det.
Sen gick vi tillbaka och satte oss på våran bänk och då kom ballongkillen o becca försökte prata tyska med honom. HAHAH. medans jag smällde ballongerna och det kom 16 killar springande och typ skrattade o bara neeeej! haha.
Så gick vi till parken, och pratade med typ massa englska killar, o herrejesus. Vi träffade nämligen harryboy, killen som ser ut som dinamitharry, och så började Rebecca förklara detta för honom, du ser ut som en tioåring som gillar att sprängasaker. hahahhaha. jag trodde jag skulle dö. Dom trodde typ hon var dumihuvet!
Sen var kvällen slut. hem la mig kollade på film och somnade.
Idag var det sovmorgon, jag har packat klart ätitfrukost, jag känner hur poolen och solen ropar på mig. Ses på söndag om jag inte bloggar innan jag åker här i från.
Massa kramar.
peace and love
ladda upp bilder gick inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0