Vilken läskig dag, som slutade med jaccutziii

Hej!
Ja, ni. hahah
Vilket misstag, idag har jag varit rädd.
jag har legat ute o solat hela långa dagen till typ 4 då jag gick in o fixa mig o pratade med mamma o linnea en sväng. Sen tog jag 17.17 bussen in till stan och skulle möta upp tjejerna som varit på bio klockan sex. Så satt jag vid liberation scuare(?) från halv 6 till 7, för det dök nämligen inte upp någon, bion var sen. eller jo, det dök upp en man. USCH!
Han typ satt vid mig och jag hade minipod i och låtsades som inget. Så gick jag iväg, och han typ bara, are you russian? Och jag typ. Jag pratar inte engelska. hahaha.
Så gick jag till bussstationen och skulle kolla om jag hört fel, den heter nämligen liberation station. Så gick han efter mig, och det  var ingen där så jag gick tillbaka. och då möte jag ju honom på vägen, och han typ bara, "hey, i don't want to hurt you, but i need your help." och jag bara i don'gt understand, i don't speak english. haha. Då gick han, som jag skakade i händerna kan jag lova. Så gick jag till scare igen, men ingen dök upp, eller ja, det kom en äcklig fransman och försökte krama mig, men jag typ luta mig bakåt. hah
Helt sjukt vad äckliga alla var idag, har inte upplevt det förut här på jersey. 
Det dök inte upp någon, så livrädd gick jag mot victoria park en timme innan vi skulle samlas där och vänatade, så var det massa killar där och dom kollade och skrek på en som fan. jag har nog aldrig varit så rädd för killar som jag var idag. Ända tills jag ser, DEN GULA STS VÄSKAN. Tor och Marcus räddade mig idag. hah. jag typ sparang dit livrädd och fick låna deras telefon o ringa sara, min är ju trasig. 
Sen lekte vi lite när alla kom och typ, ah. Sen tog vi bussen hem, alla tejer tillsammans! och när vi kom hem gick vi ut med hundarna och sen badade vi jacutzzi och drack te och åt rostad macka!
Nu är jag lugn igen. haha

peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0