borta bra, men hemma bäst. Fast här trivs jag fantastiskt bra

hej!
Jag kommer inte blogga så långt nu. För jag kommer antagligen blogga mer igen kväll. Jag är jätte trött och stannar hemma ikväll när de andra tjejerna ska o bowla. Det var frivilligt och jag kände inte för att betala för något jag kan göra hemma och som jag tycker är bajs tråkigt. Så jag stannar här och tar det lugnt. Jag tycker det är bra!

Idag skola.. hehe, helt okej, sen gick vi på stan och imorron ska jag köpa röda converse. Nice, antagligen vita också, för de kostar tre hundar här. huh. Mycket bra.
Ikväll ska jag prata med mamma och pappa också. fint. 
IKväll blire bilder från vandringen igår, det var fint. 
jag vill sparka boll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0