Dancing in the moonligth

Eh, ja
Det blev knas förut med mitt inlägg, det blev aldrig något. 
Idag har vi lekt lite lekar, typ, sen låg jag på stranden med Antonia, Klara becca och ja, jag är sämst på namn men en tjej till.
Det var nice, jag typ dog i solen, gööör skönt att bara ligga där.. Dock brände jag mig lite, så det svider lite på axlarna, men det kommer bli nice sen.
Nu ikväll var det typ någon quiz, rätt tråkigt, men ändå. 
Det är skönt att vara här. 
Men nu ska ni får höra!
haha,
Idag när vi kom med 10 bussen hem, så kunde ingen hämta oss, det är jätte mörkt den vägen vi går från bussen på kvällen. Så vi gick. Och det är så att dörren skulle alltid vara öppen har vi sagt. 
Jo i alla fall så kom vi till huset och jag tog tag i handtaget, så då, var det låst, så där stog vi, femstycken hjälplösa. haha, vi försökte ringa och så men ingen svara. haha, men det löste sig tillsist då deras dotter typ gick ner i köket osv, haha.
Då hade vi typ ringt till ledare osv, när vi stått där i 20 min eller något. haha. Nu är vi iaf inne i värmen.

Bilder vet jag inte om jag orkar ladda upp idag, så ni får det imorron eller något.
Ha det super alla!
Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0