Det är kanske därför det blir så här varje gång.

Hej!
Igår somnade jag direkt efter att jag kom hem från matchen mot lesjöfors. Jag är sjukt trött hela tiden, fattar inte varför.
Men hade sovmorgon imorse i alla fall, kom in till idrotten då jag bara behövde fylla i typ ah, sen vare matte då städade vi skåpen, sen var det slut. Käkade i matsalen för sista gången idag med, rätt coolt.
Desperata drog jag och linnea ner till stan och fixade vårat behov för skolavslutningen. Satt nere på galaxen och väntade på Stefan, linnea drog vid 2 men jag stannade och sen gick vi hem till Stefan och umgicks lite :)
Så vandrade jag vidare upp till Marco och var med honom tills mamma kom och vi åkte ner och köpte grejs till student osv, naglack också, så nu ska jag gå och måla naglarna. hehe
Har fixat amandas student present och så sen ska jag sova, det ska bli jätte skönt.
Imorgon är det nya badhuset med klassen det kommer bli trevligt, saft det blir ju bara en kortis för mig.
kissochhugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0