I wait for you passionately

I morse hade jag en svag känsla av sommar lov, när jag vakande av att solen sken in genom fönstret.
Jag ska börja packa lite smått idag för min lilla tripp till England.  Lägga fram saker osv. Jag längtar faktiskt, att få komma bort, göra det jag tycker så himla mycket om, resa, uppleva se. Göra saker som känns lite läskiga, men som jag ändå vill få gjort. Lite som att kasta sig ut för ett stup för att se vad som händer, inte riktigt kanske, men ändå.
Jag har inte varit alls nervös förut, men när jag sitter och skriver detta, då är jag nervös.
Jag ska faktiskt bort i själv, utan min mamma, i tre veckor. haha!
Jag ska bo i en familj jag inte vet mer än namnet på. Vilken upplevelse, jag ser fram emot det, gud så rädd jag kommer vara, men ändå, jag fixar ju det!
Idag ska jag till kristinehmann, på något höger, tror jag tar en buss, och träffa marco.
Sen ska jag spela match, hoppas även på att Guy hör av sig under dagen så jag kan få lite massage i  mina ben, för jag dör snart så ont jag har i dem.
Men nu ska jag gå och duscha och sen ska jag, eh, vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0