Midsommar, papegojor och korkar lite här och där..

Hej!
Som sagt har det varit lite knas med internet och telefoner. Kan inte ringa osv fasten vi har fått ett nytt simkort med gratis sms på. Det funkar bara för endel, självklart inte mig.
Nu verkar internet funka iaf när jag flyttad till ett annat rum.
Om ca en halvtimme ska vi till stranden och grilla med de andra, fira midsommar. Glad midsommar till er alla.
Vi har redan börjat lite med dans runt våran fina stång och sen var det nog lekar, men vi missade det för vi var tvungna att ta en buss tillbaka och äta hos våran familj.
Som jag sa är det ett enormt hus, så tänker visa lite bilder nu, då blir mamsen glad.
Jag har det iallafall bra. Dock kan jag inte hålla i en kork, för den bara försvinner hela tiden. Hoppar liksom ur handen på mig. haha
Papegojor är dessutom ett djur jag aldrig i hela mitt liv skulle köpa, det låter som FAN!
Jag ska försöka spela in och lägga upp, att jag inte är hörselskadad, 4 stycken inne i huset och typ sexstycken ute. haha. galet. Men nu ska jag och träffa Antonia, Klara, Becca, Marika och Alice. Det kommer bli en toppen kväll!
Hörs imorrgon.
PeaceSofia



Min säng

rummet

huset

Brudar vid poolen
nu ska jag åka. ta hand om er
peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0