PACKA

Hej!
Nu känner jag mig sådär hemskt tråkig och inaktiv. Men jag har så mycket annat för mig, o denna vecka, gud så den har gått fort.
Imorgon natt åker jag till arlanda och tidigt på morgonen är det avgång mot paris och sedan vidare till Jersey.
Jag ska göra mitt bästa med att berätta hur jag har det här på bloggen och dela med mig av mina små bilder.. Köpte ny fin kamera igår, nikon d3000 mumma.
Hade dessutom mys kväll med Marco som är bäst.
Idag var vi i Kronan och spelade match. Fun. Men trälig förlust. Sen har jag packat packat packat. Ska dock ta ur lite efter som mitt bagage är lite för tungt (A).
Nu ska jag sova förstår ni. Lång dag imorron.
Ta hand om er
peace sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0