stjärnorna lyser väl lika klart i din del av stan

hej!
Sitter i världens strösta hus, vi fick det bästa tror jag. Det känns som det. De som bor här är gör trevliga och vi har badat i poolen nyss det var gör varmt, det är varmt och gott här. Jag stortrivs.
Idag har vi varit ute i Jersey på stadsvandring osv, det är lagomt stort. Ikväll har vi Grillat med familjen och spelat fotboll med barnen, man börjar komma in i det nu.. språket och liksom våga prata.
De är verkligen gör trevliga, vi får typ göra vad vi vill i huset.
Det är fint väder och ja livet är bra.
Papegojjorna är dock jobbiga som låter, och det är massa djur överallt. Tjo!
Jag kan inte använda min mobil, vilket är sjukt jobbigt, kan inte ringa eller smsa hem, eller någonstans. Imorgon får vi antagligen kort från Jersey och då ringer mamma och pappa och alla till mig utan att jag behöver betala. Vi får se hur det blir.
Imorgon är det skola och vi ska göra testet typ. Men nu ska jag typ kolla runt lite, sen ska jag fixa och krypa ner i min rosa säng.. det har varit en lång resa hit.


Internet krånglar skit mycket. så inläggen kommer när de kommer. detta skrev jag igår.
Pusss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0